2020. május 6., szerda

Üdv!

Sziasztok!
Miután bezártam a Same old love blogom, úgy gondoltam, kell egy másik blog, ahol a kis szöszeimet osztanám meg veletek, főként novellákat vagy gondolatmorzsákat, illetve egyik nagyobb regény-ötletemet, a Divine errort, magyarul Isteni hiba. Azonnal ki is térek majd, de először egy kicsit rólam.

Lexa Smith vagyok, 18 éves, 6 éve bloggerina. Sok-sok be nem fejezett blog szülőanyja, megszállt olvasó és sorozat kedvelő, anime mániás. Illetve designer - ha nevezhetem magam így. Szóval igen, hat éve írok, kezdetben csak shipekről, mostanra a saját fiaimmal alkotok történetet, főként LMBT témában mozgok, azon belül is YA és realisztikus vonalon. Egyik híresebb írásom A feláldozható, ami pont fantasy, Jelenleg szünetel, de célom a későbbiekben befejezni - ennyi jár Matthew Thomsonnak. :3 Új történetem pedig a Pengékkel táncoló rózsa, kicsit LMBT, de a főszereplő ezúttal hölgyemény. 
Az írásmódom változó, sokáig szerettem E/1-ben írni, azonban mostanság átváltottam E/3-ba. A feláldozható még E/1-ben olvasható, a Pengékkel táncoló rózsa E/3-ban. Az ide felkerülő történeteimben ez változó lesz. :) Általában humorosan vagy legalábbis szarkasztikusan írok, de elég komoly témákkal foglalkozom - vesztemre, a legtöbbe beletörik a bicskám.

És el is jutottunk a Tervben témakörhöz. Elsők között, amit majd itt meg szeretnék jeleníteni, az ugye a Divine error. Enyhe krimi-pszicho thriller keveréknek mondanám, de még mindig a YA-ban mozogva, bár már a NA határát súrolja. Elég kemény témát feszegetek, még én magam is elbizonytalanodtam, akarom-e, de végül az erős igen mellett döntöttem. Még íródik, és valószínűleg lassabban jönnek majd a részek, de publikálni fogom nektek. :3 Én szeretem írni, nekem is furcsa még a téma, ebben a zsánerben még így ilyen formában nem mozogtam. Azonnal be is szúrom a borítót és a fülszöveget! :) Illetve egy kis ,,mézes madzagot". ;)
Érdekesség: az E/1 és E/3 váltakozik a történetben: néhol Doki gondolatait hallhatjuk, ,,mesélésével" követhetjük a sztorit.

Fülszöveg
Doki kivételes ember. Ő maga az isteni hiba. A bűnös bűntelen, aki csak a szívét követte, mégis túl sok ártatlan áldozatot követelt bosszúhadjárata. Az elképzelhető legnagyobb nyugalommal várja, hogy kimondják az életfogytiglant, hogy elvágják örökre az élettől. De mielőtt búcsút mond a napsütéses életnek, elmeséli, hogyan jutott el odaáig, hogy embert öljön. Hiszen ő maga sem biztos benne...

...és közben menekül.


,,Van egy kis gond. Ugyan a másikat tökéletesen kielemezzük, magunk megóvására képtelenek vagyunk" - Doki

Ezzel a borítóval érhető el Wattpadon, amint lesz link, közzéteszem

A borítók saját szerkesztésűek! DE nem kiadott könyv!
Mézes madzag? 


,,   – Komolyan? Ez a taktikája? Életem legkedvesebb személyének fájdalmat okoz azzal, hogy kihallgat a gyilkosságaimról? Maga nem csak szívtelen, de erkölcstelen is.
A nyomozó nem bírt tovább uralkodni a dühén, a férfi felé mozdult, megkísérelte megpofozni, de Doki még bilincsben is ügyesebb volt, egyenesen a nő hajába kapott és az asztal lapjára rántotta, ennek hála a nyomozónő lefejelte az asztalt. Fájdalmasan felnyögött, a férfi pedig elengedte.
   – Mint mondtam – kezdett bele nyugodtan Doki, miután kényelmesen visszahelyezkedett a székébe, a nyomozó pedig megigazgatta összetúrt haját –, egy pszichológussal beszél. Minden lépésével számolok. "





És hát persze: ÜDV A BLOGON! :D Kellemes nézelődést/várakozást kívánok! Frissítés hamarosan! ;)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha hagysz nekem pár szót! Igyekszem válaszolni a kommentedre! :)